fietserpad.reismee.nl

Pieterburen - Winsum

Klein maar fijn.

Reacties

Reacties

nees

hoi cor en marja ,hier een berichtje van mij,mooie verhalen,en hele mooie foto s waarvan ik wel een paar herkende,ben blij dat je het fietserpad leuk vond,en wie weet ga ik hem zelf ook doen op de fiets,ziet er allemaal heel mooi uit.groetjes nees van dansik

Tiny Sinnige( van de keuken....??)

Hoi, Cor en Marja
Wat een fietstocht!!Erg mooi hoor en wat een leuk verslag, ik hoor je praten, Cor!
Je hebt me overtuigd, nu moet mijn man nog over de streep en wie weet gaan wij de fietstocht volgend jaar wagen! Groetjes en tot een volgend "bakkie"
Tiny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!