fietserpad.reismee.nl

Lanaken - Someren

Na het bekijken van de route van morgen en het vooruitzicht van heel warm weer de route aan gepast.
De Oeverlandroute loopt deze dag over bijna dezelfde wegen als het Fietserpad, dus de plannen veranderd.
We nieuwe route ging vandaag langs het Zuid Willemskanaal onder onze vaar specialisten wel bekend.
We fietste aan de Oost kant dat heeft als voordeel schaduw en langs een kanaal is het vlak en dat sprak ons wel aan, na de dag van Valkenburg - Lanaken.
Langs het kanaal was het ook heerlijk fietsen en dat hielden we ongeveer 24 Km vol.
Daarna via knooppunten en GPS de weg vervolgd naar het adres.
We kwamen hier om 16:30 aan en het was vandaag echt heet maar het is raar we raken aan warmte gewend als je fietst heb je toch een rijwindje en dat is lekker.
Ook hier weer een mooi hutje met KOELKAST lekker voor het voorraadje bier.
Vanavond aan de Bami met Saté ik zie op de tv die chinezen ook als een gek fietsen dus dat moet goed spul zijn.

De kilometerstand 86 32 graden en nog steeds een goed humeur alle twee.

De groeten uit Someren Mar en Cor.

Esther

Haha, nu jullie toch in Someren zijn, lopen jullie ook nog even 80 km kennedymars, mogen die km er ook nog bij.

Groetjes en nog een fijne reis.

Martin en Eveline

Ja, we werden gisteren al ongerust, geen bericht van jullie. Wat een onfatsoenlijk grote stukken vlaai! Maar jullie verbruiken ook heel wat caloriën, denk ik zo.
Ik wist trouwens niet, dat de redactie werkte onder het genot van bier, ik zal dat eens navragen bij de krant.
Fijn dat jullie het gehaald hebben. En dat alles met een weer, wat eigenlijk niet beter kan. Vandaag eigenlijk te heet, maar ja, we mogen niet klagen.
Wij zijn vandaag naar Alkmaar gepeddeld, met wind mee was het gewoon te heet. We moesten naar het audiologisch centrum, en van de nood een deugd gemaakt, door te gaan fietsen. We waren te vroeg, en moesten dus op een terras koffie met taart nuttigen, wat een pech :)
Op de terug weg hebben we bij kwartje koffie gegeten. Waarom dat nog zo heet weet ik niet, de koffie was 2,25 euro!
Overigens hebben wij vanaf Uitgeest ook de oeverland route gevolgd, dus we zaten vandaag op dezelfde route. Onbze teller stond op 45, die van mij op 62, want ik had vanmorgen nog de clubblaadjes bezorgd.
Nog even volhouden, het weer schijnt nog goed te blijven, dus dat is mazzel.
PS Someren doet zijn naam eer aan!
Groetjes, Mart en Lien

AN

ook ik miste berichtgeving uit het zuden,maar deze avond komt alles goed 2 mails
Alle 2 een goed humeur,,!!!,,??? houden zo!!!

hans jopie

hallo fietsers
wij vinden het een hele prestatie met dit warmeweer
nog mooi fiets weer terug
groetjes hans en jopie v. d. bel