fietserpad.reismee.nl

Lexmond - Spaarndam

Na 1 ¾ uur fietsen en 30 Km verder stond op ons tafeltje koffie thee en 2 heerlijke punten appeltaart met slagroom in het plaatsje Haarzuilen.
Daar hebben we heerlijk van genoten, het is raar maar weer naar huis is ook weer lekker en lijkt wel of je harder fietst.
Onderweg in Nieuwegein wel even een obstakel moeten trotseren maar verder verliep alles goed.
Onderweg weer mooie dingen gezien je komt ogen en oren tekort tijdens onze tocht hoor je de hele dag vogels fluiten en zie je ook veel vogel soorten.
Als we een vogel niet konden thuisbrengen dan keken we even in ons vogelboek, het viel wel op dat mensen onder weg ook ineens in een boekje gingen kijken als ze ons zagen maar wat voor boekje weet ik niet.
Bij Uithoorn aangekomen zagen we een bord Haarlem dat geeft de burger moed.
Nog even door Aalsmeer de ringvaart volgen en zo kom je bij Zwanenburg uit dan de Houtrakpolder in langs zwager en schoonzus even een praatje en door naar huis.
En op dit adres blijven we weer een tijdje.

Nog even alles op een rijtje:

Dat we uitzonderlijk mooi weer hebben gehad.
Dat het een tocht was waar we ons veel van hadden voorgesteld en ook is waar gemaakt.
Dat we maar één lekke band hebben gehad verder geen mankementen.
Dat we leuke slaapplaatsen hebben gehad maar ook die iets minder waren.
Dat we veel mooie dingen hebben gezien van Nederland Duitsland en België.
Dat het zonder de zadeldekjes er anders had uitgezien.
Dat er leuke reacties waren op de web-site.
En dat nog een fietstocht niet is uitgesloten.

De standen:
Vandaag op de teller 83 Km
Totaal 1012 Km in 16 dagen
Gemiddeld is dat 63,25 Km per dag.

Het fietsen met GPS heerlijk ontspannen fietst.
Het bij houden van de web-site leuk werk is en lezen van de reacties nog leuker.

Iedereen die nog op vakantie gaat heel veel plezier en mooi weer.
Iedereen die al vakantie heb gehad hoop ik dat die net zo mooi was als die van ons.
Bedankt voor de reacties en het lezen van de verhaaltjes en het bekijken van de foto's.

Vanuit Spaarndam vriendelijke groeten en tot ziens Mar en Cor.

Reacties

Reacties

tom en thea

we hebben genoten van jullie verslagen en foto's.
en het leuke van vakantie is ook altijd weer het thuis komen, vinden wij ook altijd!
geniet nog van jullie vrije dagen

Martin en Eveline

Wat zullen jullie vanavond lekker slapen in je eigen comfortabele bed!
Tot gauw, Mart en Lien

iet barnhoorn

Hoorde pas Donderdag van jullie reisverhalen op de site heb er nog wel even van genoten.
Welkom thuis en Cor nu weer de kippen voeren en lekker slapen in jullie eigen bedje Iet

hanny

hoi Cor en Mar als ik dit berichtje maak zullen jullie denk ik wel in je eigen bedje liggen.
deze vakantie is denk ik onvergetelijk geweest groetjes Hanny

AN

Cor en Marja, fijn dat jullie heelhuids thuis zijn ,met maar een lekke band!!!
We spreken elkaar weer eens gauw,en ik heb genoten van het reisverslag AN

Paula

Hallo Cor,
Wat leuk je op internet te vinden. Ik zocht op trekkershut Lexmond en kwam bij deze site.Fantastisch wat jullie gefietst hebben, Mike vertelde al dat je op fietsvakantie was! Buurman was nl zonder buurman aan het werk, verbazing bij mij natuurlijk.

Wij vertrekken zondag 7-07, vanuit Assendelft en gaan de oeverlandroute fietsen. 1e hut in Lexmond, 2e in Boxtel, 3e in Sterksel en 4e in Lanaken. Daarna dagje Maastricht.

Vanaf de 27e weer op het werk en dan spreek ik je vast wel weer.

Groeten Paula Veer 7-9 (eerst)
Veer 2-4 (nu)

niek van geldorp

hoi mar en cor ik hep juli reis verhalen gelezen en
de foto s bekeken ik had het gehoord van nel
maar de sait had ik van mijn dochter jeannet.
juli hebben genoten van het fietsen
de comjuter doet het noch steeds goed
ik zelf hep er van genoten.van de reis die juli
gemaakthebben.
groet n.v.geldorp
============

evelyn

Hoi Cor,

en ik maar denken`.. die Cor die kletst maar wat
toch benieuwd geworden en wat is dat leuk om te lezen zeg
groetjes,Evelyn (Plataan)

perry verstappen

hallo Cor,vandaag was ik weer even in Heemskerk en hoorde dat jullie een geweldige vakantie achter de rug hebben en maar een lekke band onderweg hebben gehad.
ik had graag jullie reis op internet gevolgd maar hoorde er vandaag pas van,wel een erg leuke site we zullen de foto's weleens bekijken als we weer bij jullie aan het werk zijn.
groeten Perry en ook van Fred.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!