fietserpad.reismee.nl

Someren - Halder

Om 8:45 zaten we weer op de fiets maar de afstand van de vorige dag had nog sporen na gelaten.
Met dat hete weer gaat er wel veel energie inzitten en het zitvlees word ook op de proefgesteld, ondanks de zadeldekjes van Anne komen er sporen van gevoelige plekken.
Maar laten we niet zeuren het weer is mooi en dat is al heel voornaam, we nemen wat vaker even pauze en dan komen we er wel.
Vandaag de Oeverlandroute weer opgepakt om naar ons volgende adres te komen, maar op het eerste punt al vraagtekens de GPS vertelde links en de bordjes rechts.
Dan moeten we beslissen wat we gaan doen als we de bordjes volgen weten we niet waar we heen gaan en met de GPS wel dus die houden we ook maar aan.
We rijden heel stuk de Schelde Rijn route als ik thuis kom zal ik dat eens bestuderen want als je af en toe de bordjes ziet dan giert het van de routes.
Bij een plaatselijke bakker even wat lekkers gehaald voor bij de koffie Kwarkjes, maar dan nog het vinden van een bankje en als het even kan in de schaduw met dit warme weer.
Een bankje vonden we niet maar de kwarkjes moeten toch op en even rust is ook hard nodig dus handdoek op de grond en zitten, als de stop geweest is en je fietst even door dan staat daar een heerlijk bankje en nog in de schaduw ook we doen net of we het bankje niet zien.
Ook nu weer een heel stuk langs een kanaal gereden het Wilhelminakanaal en dat schiet aardig op.
Aan de oost kant van Boxtel aangekomen het centrum in, een winkel gezocht voor de inkopen en vlug naar de nieuwe trekkershut, het bier koud zetten onder de douche en even liggen heerlijk.
Onze reis schiet al aardig op nog een overnachting en dan alweer naar huis het weer schijnt koeler te worden we wachten af en zien het allemaal morgen wel weer.

Zoals gewoonlijk de standen de kilometers 63 de temp. 31 Gr en onze accu 30% maar met een heerlijke maaltijd en een goede nachtrust is hij morgen weer 100 %.

Vanuit Halder een vriendelijke groet, o ja er is maar 1 foto Mar en Cor.