fietserpad.reismee.nl

Maaseik - Valkenburg

Gisteravond tot laat buiten gezeten wat een heerlijke avond.
Een gevulde bidon in het vriesvak gedaan die als koel element voor de volgende dag kon dienen.
Om 7 uur waren we al op, heerlijk buiten op het bankje in de zon ons ontbijt genomen.
Bij het inpakken heeft ieder zijn eigen taak en dat gaat prima het is zo gebeurd alles nog even controleren de hut aanvegen en weg.
Deze overnachtingsplek krijgt van ons een 10 niks op aan te merken.
Om 9 uur waren we weer op de route richting Valkenburg ik denk iedereen wel bekend van een paar weet ik héél bekend.
De tocht verliep heel vlot geen lastige wegen en vrij rustig overal.
Tijdens de eerste koffie stop namen we een rozijnensnecke (ontdekt in Duitsland) Mar had dat bij een bakker gehaald heerlijk.
Onderweg nog een jongen ontmoet die vandaag aan het Fietserpad was begonnen, hij stond te kijken in het boekje wat wij natuurlijk meteen herkende even een praatje gemaakt en hem succes gewenst.
Om 1 uur fietsten we Valkenburg binnen en om 2 uur waren we bij de Nieuwe Trekkershut.
De weg naar de camping was nog nijdig omhoog verhit in de hut aangekomen maar even gerust en dat was lekker.
Mijn zus en haar vriendin overnachten in een hotel en wandelen deze week ook in deze streek, dus vanavond gaan we gezellig uit eten met z'n vieren.
Morgen bereiken we het eindpunt van het Fietserpad en dan komen we weer richting Spaarndam via de Oeverlandroute

De kilometerstand van vandaag is 54

Groetjes uit een zonovergoten Valkenburg Mar en Cor.

Reacties

Reacties

Britt & Tim

Hoi pap & mam,

Knap hoor dat jullie al in Valkenburg zijn.
Geniet nog een paar dagen van jullie fietsvakantie
en het mooie weer.

liefs,

Britt & Tim

Martin en Eveline

Wat leuk dat jullie nu in de Eik logeren. Ons huisje in Garderen heet ook de Eik.
Vandaag heb ik weer voor het eerst gewerkt, en Mart gaat morgen weer van start.
Voor het ware zomer gevoel gisteren nog 70 km gefietst, en vanavond even naar het strand, om schelpen te halen. Ik denk dat we zowat 10 kg hebben, is leuk voor mijn bewoners, om aan te voelen en te ruiken. Toch ook weer 30 km. Je ziet, als we zo doorgaan, fietsen wij volgend jaar ook het Fietserpad.
Maar dan willen wij ook een mooi weer garantie!
Maar ook het Waddenhoppen heeft nog onze interesse, dus wie weet.
Zet 'm op, dat laatste stuk, en plant een vlag.
Groetjes, Mart & Lien

AN

Geweldig!!! in valkenburg aan gekomen,knap hoor,komen jullie echt op de fiets weer naar spaarndam?en gaat de berichtgeving gewoon door???ik heb het helemaal onder controle en kijk uit naar het REISVERHAAL!!!! eet smakelijk ,alhoewel de kippentent op het hoekie is er niet meer,maar iets anders is zeker te vinden groeten aan Hannie
AN

John en Judith

Wat hebben jullie een leuke tocht gemaakt tot zover.
Vanavond lekker uit eten, de groeten aan Han en vriendin en wij zien jullie wel weer op het dorp.
De groetjes van ons en een poot van Skippy!!

John en Judith

Ik was weer te vlug met m'n berichtje: je bent al uit eten geweest. Dat heb je hè, met die hitte! Krijg je overal last van......
Groetjes, Judith

Josje

Wat schrijf je nu Hannie, is er geen kippentent meer op het hoekie.
Dan is Valkenburg geen Valkenburg meer, toch Marja?
Zeg jongens ik ben vandaag jarig en ga vanavond een lekker roseetje drinken, zullen we om 22 uur even toosten. Liefs Josje en een fijn terugrit.

lizy

Hoi Mar en Cor,wat leuk dat jullie ook een stukje Belgie fietsen dat doet mijn Belgische hart weer goed,Mar mischien kan je weer ergens naar de koer ha ha, ik ga zaterdag weer Belgische lucht opsnuiven.Geweldig al zoveel km gefietst en dat met dit warme weer mijn petje af hoor ik doe het jullie niet na.Veel fietsplezier nog op de terugweg gr.Lizy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!