fietserpad.reismee.nl

Baarlo - Maaseik

Hier zijn we weer.

Vandaag de route Baarlo - Maaseik.

Gisteravond kwamen wij er achter dat we geen gas hadden in de caravan.
Even een praatje met de beheerder gedaan maar er werd nooit gas geleverd bij de trekkershutten.
Ik vertelde dat wij ook wel een bakkie lusten in de avond en in de morgen maar dat dit nu niet mogelijk was.
Een naast gelegen caravan bewoonster hoorde dat en haar man kreeg opdracht om het extra gasstel in orde te maken, de man graaide hier en daar wat vandaan en binnen 1 minuut stond alles klaar,
en als ik extra gas wilde hebben kom maar langs geen bezwaar.
Dus het avond en morgen bakkie was geregeld je zou er zo een zoen geven.
Om 8:30 zaten we op de fiets de weerberichten waren van dien aard dat het flink warm zou worden dus vroeg op de fiets.
We zijn wel mazzelaars onze eerste grote fietstocht en meteen mooi weer ik besef dat we alle geluk van de wereld hebben maar we genieten ook met volle teugen.
De tocht was mooi vandaag langs de Maas maar ook door het Leudal een gebied waar 3 beken samen komen en dan in de maas stromen.
En door het dorpje Thorn dat bekent staat om de witte huizen.
Om op de slaapplaats aan te komen kwam er nog wel 5 kilometer bij maar meer dan de moeite waard een trekkershut met KOELKAST echt een ware luxe en helemaal met deze temperaturen.

De kilometerstand was vandaag 66,5.

Het totaal wat we nu hebben gefietst hebben met alles erop en aan (boodschappen, naar de slaapplaats enz.) is 598 kilometer.

Vanuit Ohe en Laak een zonnige groet Mar en Cor.

AN

wat let je Cor,een dikke zoen had toch zeker wel gemogen!!Leuk om zo hartelijk geholpen te worden
,OHE en LAAK wat een gave naam he! veel plezier tot morgen! AN