fietserpad.reismee.nl

Leuth - Geijsteren

Gisteravond heerlijk gegeten aan de Waalkade in Nijmegen een en al terras en bij de goede gaan zitten ze hadden Grolsch Weizener en Grolsch Rose van de tap.
Om 21:30 naar huis gereden en lekker gaan slapen.

Na een ontbijt op het balkon vertrokken we om 9:30 richting Geijsteren net na Nijmegen krijg je een lang uitgestrekt bosgebied en daar heerlijk door heen gereden.
Als je uit Nijmegen komt dan daal je behoorlijk en dat is fijn natuurlijk op de fiets.
In Gennep nog wat inkopen gedaan voor de middag en avond en weer verder getrokken.
Zo kom je vanzelf bij de Maas terecht en daar langs vervolgen we onze weg.
De gehele dag was het bewolkt en drukkend benauwd weer maar geen spatje gehad ( ik hoorde dat in Duitsland bij Stuttgart hetheel erg was) .
In Geijsteren aan gekomen de Trekkershut opgezocht en alles weer naar binnen gesleept.
Nu halen we voordat we op de camping komen even bier en wat te knabbelen maar in de laatste dorpjes waren geen winkels ben ik maar even naar Wansum gereden het rommelde wel in de lucht maar de tocht toch gewaagd en net voor sluitingstijd is het toch gelukt.
Het regent nu maar we zitten droog en alles in huis om er een gezellige zaterdagavond van te maken.
De kilometerstand was vandaag 58.

De groeten allemaal een fijn weekend Mar en Cor

AN

het heeft hier en daar geplenst!!!maar in santpoort is het de hele dag droog,wij zijn alweer 12dagen thuis en hebben een paar geweldige weken gehad,van john de groeten meegekregen voor jullie ( bij deze)
tot de volgende keer AN

Sonja Bottelier

Hoi Cor en Mar,
Leuk om jullie reisverhaal zo te volgen, ik zal af en toe eens kijken hoe het gaat. Wat is Nederland dan toch ook mooi als ik jullie foto's zie. Met het weer treffen jullie het wel, alleen gisteren misschien niet. Hier is geen spatje gevallen. En naar ik heb gehoord wordt het van de week ook heerlijk weer. Jullie treffen het. Hele fijne reis verder en geniet van jullie vakantie. Groeten Sonja

Martin en Eveline

Jullie hebben de ontbijtjes mooi voor elkaar. Zaten jullie in een bed and breakfast?
Hier in Krommenie nog steeds geen regen gevallen, wel mist in de ochtend. Dus gisteren maar even water gegeven, want zelfs de vijvers stonden bijna droog.
Vandaag gaan we nog vakantie houden, morgen start het daagse leven weer . Zeg Cor, die kuikens piepen nog steeds, er komt geen toktok uit. Het is vast een nieuw ras: piepkippen! Of moeten we ze trainen met een cassettebandje :)
Houdt er wel rekening mee dat het straks niet alleen maar heuvel af gaat hoor! Wij hebben ook ervaren, dat heuvel af heel fijn is, maar je moet hem toch ook altijd eerst op hahah.
Tot morgen maar weer, groetjes, M & E