fietserpad.reismee.nl

Aalten - Leuth

Vanmorgen zaten we al om 7:30 buiten aan de koffie.
Dus jullie begrijpen we waren vroeg op pad om 8:45 op de fiets, eerst nog in Aalten wat boodschappen gedaan en de route weer op gepikt.
Het eerste stuk door polder en bos en in de middag bereikte we de Rijn.
En dan fiets je weer door een heel ander gebied, we moesten ook nog een stuk doen van de volgende dag om op de overnachtingsplek te komen het was een hele trip.
Een groot gedeelte van het pad langs de Rijn was slecht je moest veel op de weg letten en dan kan je niet om je heen kijken en dat is jammer maar verder ging het goed.

De kilometer stand was 80.

Vanavond eten in Nijmegen en morgen weer verder.

Groetjes Mar en Cor

alex adri

beste cor en mar ik zie en lees dat juli het prima naar je zin hebben maar je weet nu ook hoe groot nederland is met je 50 kilometer per dag ik hoop nog veel mooi weer voor juli nu de escape nog

Martin & Eveline

Hoi Cor & Mar,

Weer een geweldig verslag van jullie tocht, het was toch niet die legendarische u3 stick hé?
Ik kan niet begrijpen dat je met zo'n hotel sleutel hanger in je zak kan fietsen. Zitten die tempur dekjes zo goed dan?
wij Mannen zij natuurlijk wel wat gewend met bobbels in de broek maar één hotelsleutelhanger!

IK zie het helemaal al voor me, jou kennende iemand met een briefje! die krijgt natuurlijk respons van Cor.

Ga zo door met dit soort teksten! leest zo lekker weg.
Perfect!

Wij zijn weer in krommenie aangeland! Het weer op de veluwe was gisteren bedekt.

Floris was Donderdag avond gekomen! die wilde nog wel even een dagje fietsen. dus vroeg uit de veren ontbijten, huisje schoonmaken, spullen in de auto afgerekend! en op de pendalen.

(auto blijft daar dan staan de hele dag).

Toch nog met onze Floris lekker 45 km weg gefietst!
Was wel spannend, dit natuurlijk I.v.m Floris zijn diabetes. het is en blijft uiteraard een heel geklooi om je suiker op een aanvaardbaar niveau te houden.

Gewoon wat meer in het remmetje knijpen!

fiets totaal stand deze week in km 473 en een slappe ketting.
Geen schatten gevonden, tja die ene maar die zat voorop, ik heb er tenminste weer de hele week achter aangereden. wel geprobeerd in te halen maar is niet gelukt.

!7:00 weer retour op de camping. Fietsen geladen en naar strand horst gereden. daar even wat gedronken bij de jachthaven en gegeten in het restaurant aldaar.

20:00 via de A28 naar de A1 en ja hoor File bij muiden.
heb je op de fiets geen last van!
al met al viel het mee wij waren 21:00 te Krommenie.

Spullen lossen, Eveline de was aangezet, ik alle verbindingen weer opgestart. Samen de beesten even nagelopen en het fruit geplukt in de tuin.

Welterusten en tot de volgende ronde.

M & E