fietserpad.reismee.nl

Haaksbergen Aalten

Vandaag wat laat gestart want er moest nog wat op de post.
Gisteravond liep een vrouw naar ons toe met een papiertje ik vroeg nog is dit voor de loterij?
Maar nee het overnachting adres van Vasse had gebeld die hadden USB stick gevonden die van mij was.
Ik voelde in mijn zak en inderdaad een USB stick was weg maar ik vond ook de sleutels nog van dat zelfde adres en er zat ook nog zo'n hotel hanger aan ook en de hele weg niks gevoeld.
Dus in de morgen naar een postkantoor in Haaksbergen en wat boodschappen gedaan dus voordat we weer terug waren op de route was het 10:30.
Maar het weer was mooi je hebt vakantie dus wie doet je wat het ging weer over mooie paden en het was weer echt genieten.
De lunch gebruikt in Meddo bij een picknick tafel even later komen er nog 4 mensen zitten aan een andere tafel we raken in gesprek met die mensen (toevallig) en die fietsten ook het fietserpad maar van uit Withuis dus richting Pieterburen hun deden 90 Km op een dag maar de vrouwen viel dat zwaar tegen wind tegen en dan nog zo'n afstand dat brak hun op maar hun reden richting huis het waren Friezen.
Nog even wat ervaringen uitgewisseld en de weg weer vervolgd.
De paden en wegen naar Aalten waren mooi onderweg zijn de boeren volop bezig met het hooi of kuilgras dus er is van alles te zien.
Ik zal wat minder foto's laten zien van vergezichten want dat word eentonig maar meer leuke dingen
In Aalten nog op een terras Hertog Jan weizener gedronken voor dat we naar de camping gingen.

De kilometerstand was 66 Km rond en de vorm van het zadel in onze kont.

Groeten uit Aalten Mar en Cor

Reacties

Reacties

martin en eveline

Hoi, zo te zien hebben jullie prachtig weer.
Wat leuk dat jullie in Meddo waren, ik ben daar ooit eens met mijn ouders, en een vriendje, op vakantie geweest.
Wij hebben vandaag een rondje veluwemeer gefietst, dikke 60 km, en idd ook het zadel in de kont. Wel de route zo genomen, dat we de dijk wind mee hadden, dat doen die Friezen duidelijk niet zo slim.
Morgen is alweer onze laatste dag, vanavond komt Floris nog even langs, dan gaan we morgen nog fietsen met zijn 3 en. Niet al te gek, hij fietst niet zo veel, en wij vinden het ook wel welletjes.
Eerst het huisje even schoon, en dan op de pedalen. Denk dat we 's avonds maar uit eten gaan, jullie foto inspireert tot een gezellig terras bezoek.
groetjes, M & E

lizy

Hoi mar en cor,jullie treffen het wel met het weer he en ik maar zweten tussen de plantjes,er zijn al meer mensen enthousiast geraakt voor deze site maar dat merken jullie vanzelf wel want er komen zeker nog meer reactie's.Na zo'n warme dag hebben jullie wel een extra pilsje verdiend,morgen weer veel fietsplezier,groetjes lizy

hanny

hoi Cor en Mar
het gaat zeker lekker met het prachtige weer , en ik ben benieuwd waar ze het lekkerste pilsje hadden Cor
veel fietsplezier groetjes Hanny

Je softbalmaatjes

Hoi Mar en Cor natuurlijjk,

Toen we naar het veld liepen en ik de koppen aan het tellen was dacht ik hé ik mis Marja. Maar ja die zt lekker op de fiets.
We hebben lekker gespeeld tegen Olympia. Het ging best goed. Wel verloren. Het was wel warm om te spelen. Volgende week de laatste wedstrijd in Zandvoort.

Groeten van je softbalmaatjes.

Pi en Lautje

Nou lieve mensen de trekkershut lijkt ons wel lekker knus! En wat hebben jullie een heerlijk weer. Dat is bij ons wel anders, van wandelen in de bergen komt niets meer, want dat wordt wandelen in de wolken. Gisteren naar Verona in Italie geweest wat een mooie stad is dat!

Geniet maar lekker en een voorspoedige tocht gewenst.

Pi en Lau

Joke

Hoi Mar en Cor. Ik lees ook jullie verslag. en wat hebben jullie een mooi weer. Ik heb via Ien jullie verslag gehad. Hartstikke Leuk hoor.
Gr joke en Egbert.

alex adri

mar en cor hetlijkt wel een wereld reis laat je ook nog wat voor ons over ik zelf zit thuis met een dubbele bursi tus ik moet donderdag onder het mes dus ik hoop dat mijn vakantie nog wat word groeten uit heemstede

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!