fietserpad.reismee.nl

Vasse - Haaksbergen

Na een heerlijke nacht onder een dekbed ja jullie lezen het goed stond ons in de morgen een heerlijk ontbijt te wachten dit hebben we buiten in de zon eens lekker opgegeten.
Het was verpakt in een mand en alles was erbij echt heel goed verzorgd.
Alles weer op de fietsen, ingesmeerd betaald bij de gastvrouw 9:30 op de pendalen.
Om weer op de route te komen nog even 6 Km fietsen met een heuvel van 40 Mtr. hoog maar dat was het waard.
Eenmaal op de route weer de paden op en richting Haaksbergen.
Onderweg weer mooie dingen gezien dat is weer te zien bij de foto's.
De eerste schat moesten we zoeken bij een kapelletje langs de weg het was wel zoeken maar gevonden dit was onze 200e schat een mijlpaal dus, totaal 3 schatten
Verder verliep alles naar wens regelmatig stoppen wat drinken en eten en de kont wat rust gunnen.
Nog wel even een tak tussen de spaken van Mar een kleine reparatie en weer verder.
In Haaksbergen slapen we dan eindelijk in de veel besproken TREKKERSHUT.
De bagage in de hut gelegd en op naar het centrum voor een terras met witbier en bittergarnituur.
Wat inkopen gedaan en lekker in de avondzon voor de trekkershut.

De kilometerstand stond op 70.