fietserpad.reismee.nl

Winsum - Rolde

Mijn Vaderdag begon met regen en flink ook. Maar via buienradar zagen we dat het na 10:00 droog zou zijn. Dus de Pipo kar weer omgebouwd om te eten en alles ingepakt. En om 10:15 op weg naar Rolde. Het weer was net zo veranderlijk als het landschap van vandaag. We fietste door polder stad bos en heide en het weer was overwegend droog. In de stad Groningen nog even 3 schatten opgepikt, als je er toch bent. Door de stad is het zo ongeveer 6 Km en dan kom je weer in polder landschap. En zo via bos en heide richting Rolde daar kwamen we om 15:30 aan. We hebben weer genoten en de Kilometer teller stond op 54 Km. Straks nog even naar het dorp voor een biertje en wat te eten het is tenslotte Vaderdag. En vanavond slapen we in de bedstee.

Martin en Eveline

hoi Cor en Mar,

Ziet er weer leuk en nieuw uit, geweldig om 54 km te fietsen en dan zo'n geweldige bedstee!

Wij hebben er 62 km op de teller,Garderen Epe over Vierhouten weer terug.

Veel bosbessen geplukt 1250 gram. Onze handen zien er niet uit.
Als wij een vreemde tegen komen belt ie 112!
Maar de bessen spartellen op dit moment in de pan,samen met wat suiker en marmello.
Gelukkig hadden wij alle spullen al meegenomen van huis.

groet Martin en Eveline

Lizy

Hallo cor en mar,ben weer in heemskerk beland na een weekendje hoofddorp,leuk om jullie verhalen zo te lezen en leuke foto"s,ik hoop dat jullie nog veel kunnen genieten van deze trip en dat het weer een beetje meezit,ik kijk uit naar het volgende verhaal gr.lizy