fietserpad.reismee.nl

Fietsvakantie

Dit jaar gaan we een fietsvakantie doen.
De route die we hebben uitgekozen is het 'Fietserpad'.
Hij loopt van Withuis(Limburg) naar Pieterburen (Groningen).
Deroute staat beschreven in het boekje 'Het Fietserpad'.
Wij gaanhem andersom rijden zodat we in Limburg aankomen,
vinden wij leuker danhet vlakke land als eindpunt.
We rijden met GPS zodat je lekker ontspannen kan fietsen zonder steeds te moeten stoppen om de route te bekijken, de route iste downloaden bijGPStracks.nl.
Zo kan je ookeenvoudig de route aanpassen aan de gewenste afstand die je per dag wil rijden. Overnachten doen we in trekkershuttendie we al geboekt hebben, zo ben je lekker vrijhoe laat je aan komt en de volgende dag weer weggaat.
En als toegift gaan we weer van Maastricht naar Spaarndam, de totale reis gaan we in 16 dagen doen we vertrekken20 Juni.
Met een netbook en via internet op mijn mobiel hou ik deze site bij.

t.rozemeijer@casema.nl

Nou Cor je site gezien,ziet er goed uit,heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken
Tom

Martin Haak

Beste Cor en Mar

Wij vinden het een enorme uitdaging die jullie gaan ondernemen!
Bij deze, wensen wij jullie dan ook heel veel geluk toe en vooral plezier.
Gelukkig hebben wij in 2008 ervaren hoe jullie alles voorbereiden, toi toi toi wij hebben er vertrouwen in.
Onthoudt echter één ding, bij calamiteiten staan wij klaar.

Groet,

Martin en Eveline

Josje en Cees

Vlak voor jullie weggaan willen we jullie toch nog even een fijne fietsvakantie wensen.
En Cor en Mar niet harder dan 35 km per uur, fototoestel aan je riem en horloge goed vast aan je pols, want wij weten, met jullie maak je altijd wat mee.

Veel plezier.

Cees en Josje en natuurlijk Toetsie

hanny

hallo Cor en Marja

wat ziet het pipo wagentje er leuk uit

groetjes Hanny

anne

een leuk onderkomen voor de eerstedag,ziet er leuk uit.we gaan jullie elkedag volgen,heel veel plezier,het weer word alleen maar beter,we staan standby als er wat is,dus gewoon bellen hoor.groetjes Anne&Mar

t.rozemeijer@casema.nl

hoi mar en cor,
we genieten van jullie reisverslagen; jullie zijn inderdaad echte bofkonten wat het weer betreft.Mike zegt ook: "Cor heeft altijd mooi weer in zijn vakantie"En ook dit jaar klopt dat weer.
Morgen op de St.Pietersberg. Hebben jullie de vlag al gekocht om daar te plaatsen?
Het is wel niet het hoogste punt, maar wel voor jullie het meest zuidelijke punt!!
Uit de reactie van Ireen begrepen wij dat R.v.d.B. binnenkort ook op de fiets stapt. De route is nog niet bekend, denk ik.
Voor jullie nog veel fietsplezier (tom zegt: Bij Utrecht: rechtsaf naar Spaarndam)
tom en thea